loading...
***30رنگ***
مهرداد بازدید : 19 نظرات (0)

همسر عزيزم به يمن لطف تو بختم بلند خواهد شد / سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد، لبي که زمزمه سر ميکند شب و روز / به يمت روزي تو پر خنده خواهد شد

 

همسر بي همتاي من، با يک دنيا عشق روز مرد را به تو مهربانترين و تنها تکيه گاهم تبريک ميگويم و آرزوي بهترين ها را برايت دارم

 

همسر عزيزم بابت همه ي خوبي هايت سپاسگذارم و روز مرد را به تو که در خاطرم بهترين مرد عالمي تبريک ميگويم ....... با عشق همسرت ........

 

همسر خوبم، روزهاي با تو بودن قشنگترين روزاي خداست، روز مرد بر بهترين مرد دنيا مبارک ..... همراه هميشگي تو در زندگي ......

 

پدر مهربان و خوبم از زحماتي که در اين سالها براي من کشيدي سپاسگذارم و از خدا ميخواهم  سايه مهرباني ات تا ابد بر سرمان بماند ..... روزت مبارک ......

 

عزيزم از صميم قلب دوستت دارم و اميدوارم بتوانم جوابگوي محبت هاي بي پايان تو باشم، و سال هاي سال در کنار هم زندگي زيباتر از قبل داشته باشيم ..... همراه هميشگي تو ......

 

اي کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه هاي شيرين با تو بودن را اينقدر طولاني ميکردم که براي بي تو بودن وقتي نميماند ...... روزت مبارک همسر عزيزم ......

 

توي اين روز عزيز، توي اين لحظه هاي قشنگ زيباترين کلمه اي که ميشه گفت يه دوستت دارم به همراه يک آسمان عشق و تمنا تقديم به تو همسر عزيزم ..... روزت مبارک .....

 

به دنبال قشنگ ترين واژه ها و کلمات ميگردم، اما هيچ کلمه و واژه اي نميتواند عظمت حضور تو را در زندگي من وصف کند، فقط ميگويم " دوستت دارم همسر عزيزم " ...... روزت مبارک .....

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیغام مدیریت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازدیدكننده گرامی ، به وبلاگ*30رنگ*خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن كیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید . برای سریع تر رسیدن به مطلب مورد نظر از آرشیو موضوعی استفاده كنید همچنین میتونید به ارشیو مراجعه كنید. برای تبادل لینك از طریق نظرات به ما اطلاع دهید. با تشکر مدیر وبلاگ.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه نوع فیلمی را می پسندید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 223
  • بازدید کلی : 6,483